Per aquesta segona sessió, s’ha decidit agrupar en un grup les temàtiques de CULTURAL i ACTIU-NATURA ja que les accions a fer són molt similars. De què parlarem?

ENOGASTRONOMIA

  • Donarem a conèixer altres exemples de materials divulgatius, de marques, etc.
  • Explicarem què és programa nacional d’enoturisme i el seu encaix amb la Terra Alta.
  • Decidirem els paràmetres de qualitat d’adhesió a la ruta de vi.
  • Quantificarem el cost de les actuacions per buscar línies de finançament.

CULTURA I ACTIU-NATURA

  • Analitzarem conjuntament la tipologia de productes que s’estan oferint a la Terra Alta.
  • Veurem quins altres productes es poden crear, adaptats a diferents segments de mercat, seguint els models analitzats el 2014. I quins altres elements es poden incorporar.
  • Proposarem un calendari conjunt de propostes per als clients de la Terra Alta.
  • Analitzarem quines propostes es podrien integrar els propers mesos en webs i portals adreçats a públics de proximitat.
  • També, al final de cada sessió us preguntarem sobre les accions a incloure en el nou Pla d’execució del 2016.

Les temàtiques de producte que s’han previst són les següents:

Enogastronomia: adreçat a cellers (enoturisme), almàsseres (oleoturisme), restaurants, allotjaments, empreses d’activitats centrades en aquests àmbit, etc.

Cultural i Actiu Natura: Adreçat a museus, centres interpretació, punts d’informació, empreses d’activitats, allotjaments, etc.

Les sessions programades es faran al Telecentre de la Terra Alta, C/ Povet de la Plana, sn, de Gandesa, i seran les següents:

Enogastronomia: 9:30h – 11:30h, inscripció
Cultural: 2:00h – 14:00h, inscripció