Sessió 4 : 26/09/2017 Lluis Ramis. Partner & CEO at Cluster Development. International Cluster Consultant
Hora: 16:00 a 20:00 hrs.
Lloc: Centre Empresarial de la Terra Alta (Pol. Ind. La Plana, Parc. 33, Gandesa)
La darrera de les sessions formatives en estratègies de màrqueting per a empreses del sector agroalimentari, es centrarà en la interrelació de les variables de màrqueting i criteris de compra dels clients.
La sessió es dividirà en les següents parts:
16:00 a 18:00 Cas pràctic sobre Estratègia comercial i la presa de decisions, en la que els participants hauran d’aplicar els aprenentatges realitzats en les anteriors sessions.
Pausa-cafè (20 minuts)
18:20 a 19:20 Principals criteris de compra de la distribució de productes agroalimentaris i els essencials en matèria de packaging, branding i etiquetatge.
19:20 a 20:00 Espai de síntesi de l’acció. Principals aplicacions per les empreses dels participants. Enquesta de satisfacció les sessions de formació.

MOLT IMPORTANT!!!!
Per altra banda, posem a la teva disposició un servei d’assessorament individualitzat de la mà dels consultors de Cluster Development que us ajudaran a aplicar als vostres negocis els coneixements adquirits durant les 4 sessions de màrqueting.
Aquestes sessions de consultoria individualitzada tindran lloc durant el matí del dia 27 /09/2017 al Centre Empresarial de la Terra Alta, sota inscripció prèvia. No desaprofitis aquesta ocasió d’implementar allò que has après! Si estàs interessat contacta’ns a:
977 420 018
terraaltames@terra-alta.cat